Kursus : HE23 : Kewangan Islam Bersahabat ~ Sekretariat Masjid (SM) UMSKAL
Home » » Bersahabat

Bersahabat


Betapa pentingnya hidup kita ini bersama dengan sahabat-sahabat yang baik kerana sebanyak sedikit kita akan mendapat manfaatnya, bersahabatlah dengan mereka yang gemar pada islam, yang gemar mengatakan perjuangan islam, yg gemar mengajak kearah kebaikan,kita kena sedar akan hidup yang sementara ini, berusahalah agar kita berhijrah kearah kebaikan, cubalah lihat sekeliling dan bukalah mata hati biar kita dapat melihat yang hak dan yang nyata, pentingnya kita bersama islam, tapi yang penting bukan hanya di mulut dan di lafazkan sahaja, kenalah dengan usaha dan gerakan, baru akan rasa nikmatnya berjuang bersama islam, percayalah pasti ada sinar kegembiraan dan kepuasan bersama gerakn islam, pasti ada niat untuk menambahkan ilmu dan memantapkan diri, smpai bila kita nak macam ni sahaja? bangun pagi pergi kuliah, on pc, makan, sembahyang, on pc, kuliah, makan, balik dari kuliah, tidur..
rugi rasanya jika rutin kita tidak diselitkan dengan kenikmatan islam yg telah diberikn, cubalah bersama dengan sahabat-sahabat yang cintakan pada gerakan islam pasti ada perubahan yang akan melanda pada jiwa kita, pasti ada! insyaALLAH.
"kita bukanlah yang terbaik tapi kita CUBA untuk menjadi terbaik"
wallahhualam.
Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silahkan klik disini untuk berlangganan gratis via email, dengan begitu Anda akan mendapat kiriman artikel setiap ada artikel yang terbit di Creating Website

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More